Kromosomen 21 i dubbel upplaga

Livets stora kretslopp. Evolutionsteoretikernas föda. Vissa saker är aldrig menade att ske. Vissa saker gör det ändå. Jag bär på många gåtor som jag söker svaret på. De flesta frågor börjar med "Varför?". Varför si varför så. Många svarta får ställer till besvär. Vägar är lättare att vandra på i dagsljus. Omgivningen är mindre skrämmande. Målet är inom synhåll.
En del av mig är på kromosomanalys, en del av mig ligger här i sängen och en del är sedan länge begravd.
Vägen till barn är för vissa lång. För min del är jag inne på rond två. Femte året. Fem fiskprover. Ett antal provrör med blod. Andra tjejen.
Det sägs att man skapar sin egen verklighet. Att allt handlar om inställning. Jag vet inte. Kanske ligger det något i det. Isåfall är det redan kört för mig och jag kommer återigen bli lämnad ensam.
För jag är en egoist.
Jag kan inte kompromissa angående allt.
Jag är inte tillräckligt förlåtande.
Helt enkelt lite halvkass.

En dag kan vi alla slappna av. Luta oss tillbaka och njuta av det vi har framför och bakom oss. Jag valde en väldigt obekväm fåtölj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att det är ett gammalt inlägg, men du ska veta att jag inte har för avsikt att lämna dig. Mitt mål i denna värld är att leva med dig alla alla år, alla månader, alla veckor, alla dagar, alla timmar, alla minuter och alla sekunder som finns kvar av mitt liv. Du gör mig lycklig och "tjej nummer två" i dina försök att skaffa barn kommer, om jag får bestämma, bli mamman till de barn du får. Det kanske blir en del "fiskprover

2012-09-20 @ 21:50:37
URL: http://hannaengstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

" till och det kanske blir lite mer äggutplockande för mig. Men du kommer alltid ha mig bredvid dig och jag tänker inte ge upp. För du är det finaste jag vet och min kärlek till dig går djupare in i mig än min egna själ.

2012-09-20 @ 21:53:05
Postat av: Anonym

Från Hanna. Namnet kom inte med av någon anledning. Men du fattade nog att det var jag.

2012-09-20 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0